Вiдкриття

IT-паросток

Дуальна освіта в форматі кейсів

Про проект

Найцінніше – це час і інформація. Чим більше ми витрачаємо часу, тим більше інформації отримуємо, тим більше зростає наша цінність як особистості, так і IT-фахівця.
В Україні відбуваються активні реформаційні процеси, в тому числі й у сфері освіти. Але, на жаль, саме в освіті ми гостро відчуваємо, як не встигаємо за тими динамічними процесами, які є реакцією на виклики сьогодення. І, в першу чергу, це стосується підготовки фахівців з інформаційних технологій та кібербезпеки. Сучасна система освіти не може забезпечити підвищення якості знань здобувача вищої освіти, надає обмаль актуальної інформації і забирає занадто багато часу. Таким чином, знання, які отримали майбутні ІТ-ішники – застарівають вже на виході з університету, оскільки з’являються нові технології, засоби розробки та мови програмування.
Саме тому, випускникам так важко влаштуватися за фахом, бо на вакансію одного розробника початкового рівня претендує понад 420 кандидатів, в той час, коли на позиціях досвідчених програмістів спостерігається серйозна нестача професіоналів!
Але що ж відрізняє початківця-програміста від більш досвідченого колеги? Можливо, існують якісь таємні мови програмування або секретні методики розробки? Недоступні або дуже дорогі середовища і фреймворки?
Зовсім ні! Якщо подивитися на інструментарій більшості розробників, то легко можна помітити, що вони використовують абсолютно однакові технології. Цей процес можна порівняти із грою в шахи – і початківці шахісти, і досвідчені гросмейстери грають на однакових дошках за однаковими правилами й однаковими фігурами.

Величезним фактором кваліфікації IT-фахівця є розуміння культури роботи над проєктом в команді, яку називають «досвідом комерційної розробки», хоча до самої комерції це не має ніякого відношення. Причину треба шукати в тому, що будь-який більш-менш вагомий сучасний IT-продукт в будь-якому його прояві – сервіс, сайт або навіть відеогра – це результат роботи цілої команди. І тут криється ключова проблема нашої поточної системи освіти – вона відмінно формує отримання досвіду самоосвіти, але, на жаль, для командної роботи потрібно бути не всезнайкою, а вміло доповнювати команду своїми знаннями та вміннями.
І погодьтеся, знову ж таки, за аналогією, – ніхто не буде грати в шахи з грубим і неприємним суперником, коли той кричить, сперечається, ображає або навіть кидає фігури в обличчя – в разі програшу.
Здатність до командної роботи – це те, чого так не вистачає випускникам, щоб отримати роботу за фахом IT-спеціаліста. Прикро, але факт, – дуже багато студентів розробляють, так звані, pet-проєкти: дуже маленькі та прості програми, але практично ніхто не хоче домовитися про спільне в більш складному і цікавому проєкті. Але це не вина студентів – просто їх ніхто цьому не навчив. Навпаки, їх навчали самостійної роботи і карали за помилки, в той час, як в реальному світі, все працює абсолютно навпаки – потрібні навички командної роботи і вміння брати відповідальність за помилки, тому що тільки виправляючи власні помилки IT-фахівець може підвищити свій досвід.

Саме, розрив між тим, що викладається в закладах вищої освіти і тим, чого потребує професійна діяльність, і викликав глобальну кризу нестачі IT-фахівців.Ми вибудовуємо місток між наукою і бізнесом, який сприятиме формуванню у здобувачів вищої освіти практичних навиків, котрі будуть потрібні їм для влаштування на роботу в галузі ІТ:
– забезпечуючи поліпшення існуючих рішень із цифровізації і розробляючи нові соціально-значимі програми, ми покращуємо поточні рішення й створюємо інноваційні продукти, які будуть доступні для всіх українців:
– в процесі роботи над ними, ми навчимо здібностям командної роботи, що дасть змогу уникати ситуації «лебідь, рак і щука», допоможемо розвинути вміння усвідомлювати і виправляти власні помилки, заохотимо уникати нових, не відомих раніше неправильних дій, і пояснимо, як вирішувати такі ситуації самостійно в майбутньому.
Ми перетворимо недосвідченого студента з набором теоретичних знань в абсолютно самостійного IT-фахівця, який не лякається працювати з іншими програмістами, не намагається приховати упущення або перекласти відповідальність на іншого. Котрий абсолютно чітко усвідомлює етапи свого кар’єрного зростання і труднощі, які неминуче будуть виникати і, нарешті, має практичні здібності для їх подолання.

IT-паросток – новий механізм дуальної освіти, закладу вищої освіти й бізнесу, який трансформує роботи здобувачів вищої освіти, практику і стажування в єдину екосистему:
Компанія розміщує кейси і вказує, скільки здобувачів вищої освіти потрібно для їх вирішення, в якому вигляді повинна бути зроблена презентація виконаного завдання та іншу інформацію
Здобувач вищої освіти або команда, виконує кейс у вигляді будь-якого формату профільної діяльності закладу вищої освіти – різних формах навчальних робіт, в тому числі й кваліфікаційних, практик і стажувань в компанії.
Таким чином випускники вже набувають потрібний комерційний досвід для компанії, оскільки в процесі навчання вони вирішують практичні завдання, оформлені замовниками у вигляді кейсів.

Донорам

Ринок EdTech – освітніх технологій – зростає колосальними темпами. У 2020-му його оцінювали в $ 85,8 млрд., але з темпами щорічного зростання в 16,1% до 2025 року він зросте більш ніж удвічі і складе понад $ 181 млрд.
Події 2020 року, практично повністю змінили характер розвитку освітнього ринку. Коронавірус і карантин запустили нові тенденції у навчанні, які зараз формують реальність. І в 2021 році запущені тренди будуть тільки розвиватися.
Донори можуть прискорювати зростання своїх стартапів, проектів, завдань, перекладаючи частину завдань у вигляді кейсів, сприяючи формуванню креативних та унікальних особистостей, котрі зможуть стати його частиною, отримавши тут свою першу роботу за фахом.

Освітнім закладам

137 ВНЗ підключилося до програми

Ми готові надати соціальний ліфт для талановитих здобувачів освітніх установ середньої професійної та вищої освіти:

  • Практики дуальної освіти для підготовки IT-фахівців з подальшим працевлаштуванням студентів;
  • Допомагаємо сформувати умови для виконання здобувачами кейсів від потенційних роботодавців;
  • Нагороджуємо наукових керівників студентів, які успішно завершили кейси;

Кожен здобувач українського вищого або середнього професійного навчального закладу може взяти участь в роботі над кейсом у вигляді студентської роботи:

  • Випускна кваліфікаційна робота – випускний (3-й або 4-й) курс коледжу / технікуму;
  • Курсова робота (проєкт) – 1-3 / 4 курси бакалаврату;
  • Курсова робота (проєкт) – 1 курси магістратури;
    Випускна кваліфікаційна робота – 4 / 5курса бакалаврату / специалітети;
  • Випускна кваліфікаційна робота – 2 курс магістратури;
  • Наукова кваліфікаційна робота (дисертація) – 3, 4 курс аспірантури;
  • Науковий, інжиніринговий, пошуковий або будь-який інший проєкт студентів, що виконується паралельно навчальному процесу.

Український ІТ-фахівець може стати експертом в нашої програми

Ми віддаємо переваги для фахівців, які:

  • Мотивовані на розширення можливостей для самореалізації молоді в IT-секторі;
  • Уклали угоду від організації, в якій вони працюють про надання своїх послуг в якості менторства;
  • Що працюють на ринку IT не менше 3-х років;
  • Які отримали статус члена нашої організації;
  • Допомагають вирішувати кейси під проектні команди (студенти + науковий керівник);

Стратегічним партнерам

Ми готові оформити довгострокові взаємовигідні угоди з будь-якою організацією, яка:

  • Забезпечує поширення інформації про проєкт IT-паросток на будь-яких каналах, законними методами і шляхами;
  • Інтегрується в нашу систему кейсів, публікуючи їх для зацікавленої аудиторії на своїх ресурсах;
  • Надає фінансування проєкту на довгостроковій основі;