Цифровізація державного нотаріату

Міністерство юстиції України

Міністерство юстиції України — центральний орган виконавчої влади України. Вся діяльність Мін'юсту спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України. Це — головний орган у системі центральних органів виконавчої влади із забезпечення реалізації державної правової політики. Метою діяльності Мін'юста є максимальне сприяння зміцненню інститутів державної влади України, проведення державної правової політики та захист прав людини.

  • Державні нотаріуси неохоче застосовують діджиталізацію
  • Людям незручно користуватися послугами державних нотаріусів через недостатню цифровізацію процесу
  • Клієнти змушені бути фізично присутніми у нотаріуса для ведення справ

  • Низький рівень цифрової грамотності державних нотаріусів
  • Управління не забезпечило державних нотаріусів системою електронних черг
  • Немає прагнення до оновлення методів роботи

  • Провели обдзвони державних нотаріусів у режимі “таємний покупець”, зафіксували основні проблеми
  • Виявили проблеми з 69 випадково обраними державними нотаріальними конторами
  • Шляхом опитування були систематизовані основні тенденції державних нотаріусів по відношенню до діджіталізаціі
A

  • Було знайдено рішення, що сприятиме цифровізації роботи державних нотаріусів та повідомлено Мін’юст України
  • Ми розробили систему автоматизованих електронних черг для нотаріусів E-notarius
  • Розроблена система не обмежується тільки державними нотаріусами – в ній можуть брати участь і приватні нотаріуси
A

Сервіс, розроблений волонтерами НВО ГО УНКД, став соціально-важливим проектом. Адже E-notarius дозволяє знизити ризик зараження COVID-19, перебуваючи в живих чергах, рівномірно розподілити навантаження між нотаріусами і став особливо актуальним після початку війни.  E-notarius здатен допомогти українцям отримувати нотаріальні послуги за стандартам 21-го століття, а не за застарілими методиками, які дісталися ще з часів СРСР.

A

Лого Доступ до Додатку доступний лише членам ГО УНКД

приєднатися